الاثنين، مايو 30، 2011

خلاص بقي قلبك أبيض ^^



خلاص بقي قلبك أبيض ^^

كتير بنسمع الجمله ديه مش كده ؟؟
...
بس يا تري بنعمل بيها ولا لأ ؟؟

عارفين يا شباب من فتره كده حصلتلي مشكله مع احدي صديقاتي وكانت مأثره فيا أوي :(

لدرجه اني مكنتش عارفه انا زعلانه منها ولا زعلانه علشان بعدنا عن بعض ولا علشان اديت ثقتي لحد ما يستاهلهاش ولا ولا ولا ولا ...:(

حاجات كتير اووي بجد كانت محيراني ومخلياني مش عارفه افك ولا أخد قرار

بس بمرور الأيام مخبيش عليكم الموضوع عندي إختلف :)

حسيت اني بقيت اهدي وعارفه افكر واوزن الامور من كل الاتجاهات :)

وبغض النظر بقي عن القرار اللي أخدته في ازاي هتعامل مع صديقتي ديه بعد كده :)

بس إتعلمت حاجه أهم بكتييير من ده كله :)

إتعلمت انو مهما يحصل من الناس اللي حواليا من إساءه أو سؤ ظن أو أو أو

إني منامش أبدا وانا زعلانه او شايله من حد :)

عارفين ليه يا شباب ويا بنات ؟؟

علشان أفتكرت أيه حلوووه أووووي بجد :)

الأيه الكريمه بتقول
((وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا أَلَا تُحِبُّونَ أَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ)) النور22

سبحانك ربي ما اعظمك وارحمك واكرمك :)

يعني لو أنا نمت وانا مسامحه أي حد غلط في حقي أو زعلني إبتغاء رحمه ومغفره ربنا ليا إن شاء الله ربنا يغفرلي :)

اكتشفت بجد يا شباب ان مفيش اي بشــــر في الدنيــــا يستـــاهل إني اضيع فرصه زي ديه ربنا بيديهالي :)

من هنا ورايح يا شباب عاوزين نحتسب الأجر إننا هنعفو ونسامح ونغفر إبتغاء مغفره ربنا سبحانه وتعالي لينا :)

ويكون شعارنا من هنا وراااااايح

لا تنام قبل أن تسامح الأنام ^^

إتفقنا ؟؟؟

ربنا يحبكم ويرضي عنكم ويغفرلكم ويهديكم لما يحب ويرضي يارب :)

Share انشر الموضوع على الفيس بوك

من فضلك انضم لصفحتنا الجديده على الفيس بوك ↓↓

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قال تعالى( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )